Оновлений Subaru WRX 2018 був представлений на початку 2017 року на автомобільному шоу в Детройті. Не викликало сумнівів, що до чергової зміни поколінь, яке має відбутися не раніше 2020 року, Subaru представить оновлену версію поточний моделі, щоб підігріти інтерес, вичавити максимум можливого з існуючої конструкції і підстьобнути продажу. Змін небагато. Було б нерозумно кардинально міняти автомобіль і впроваджувати перспективні розробки перед запланованою зміною поколінь, інакше як марнотратством це не назвеш. Нова версія відрізняється в деталях, які не вимагали кардинальних технічних змін і широкомасштабної перенастроюванням виробництва.
Дизайн Subaru WRX 2018 року
Потрібно уважно придивитися, щоб знайти відмінності Subaru WRX 2018 від попередньої версії. Решітка радіатора стала масивніше, а радіус коліс більше. Автомобіль став виглядати більш агресивно за рахунок нових бамперів і широкого отвору повітрозабірника. Трохи змінилася форма передньої оптики, тепер вона набула LED елементи і стала реагувати на поворот керма, освітлюючи дорогу у відповідності з траєкторією руху.
Змінився дизайн 18-ти дюймових коліс, якими комплектується модель за замовчуванням. Для версії STI тепер передбачені 19-ти дюймові диски призначені для гуми розміром 245/35. Це самі великі колеса, які коли-небудь встановлювався на модель WRX з заводу.
Всередині змін ще менше, ніж зовні. Автомобіль може похвалитися більш якісними матеріалами, іншими дверними ручками і підлокітником заднього крісла. Дисплей інформаційно-розважальної системи зріс з 43 до 59 дюйма, а у комплектації Premium з 62 до 7 дюймів. У самій шикарній комплектації Performance Package стануть доступні:
крісла Recaro з 8-ми позиційним електроприводом;
гальмівні супорти червоного кольору;
гальмівні колодки JURID;
відмова від люка для зниження ваги автомобіля.
Грунтовно творці попрацювали над звуковим комфортом. Бічні стекла стали товщі, застосовуються нові ущільнювачі для дверей і пінний наповнювач для нейтралізації шуму з боку лобового скла. Також розробники приділили увагу і збільшили швидкість відкривання кришки багажника, на роботу якої були деякі нарікання.
Починаючи з версії Limited, модель оснащується фірмовою технологією EyeSight Driver Assist Technology в яку тепер входять Vehicle Hold (AVH) і EyeSight Assist Monitor (EAM). AVH замінять систему допомоги при початку руху на підйомі і утримання автомобіля на підйомі або спуску. Система EAM виводить оповіщення на лобове скло, що дозволяє водієві не відволікатися від дороги.
Технічні характеристики
Як і поточна версія оновлена модель буде оснащуватися 2-х літровим турбованим оппозитним мотором, потужністю 268 «коней» з безпосереднім уприскуванням. Наявність фірмових технологій Symmetrical All Wheel Drive і Active Torque Vectoring роблять WRX еталонним зразком продуктивності в сегменті компактних спортивних автомобілів.
В якості трансмісії, як і раніше будуть пропонуватися 6-ступінчаста ручна коробка передач або автомат Sport Lineartronic CVT з можливістю ручного перемикання. Інженери істотно поліпшили відчуття перемикання передач ручної коробки за рахунок зменшення тертя дисків, кращої синхронізації і плавності роботи муфти зчеплення. Зміни торкнулися підвіски моделі 2018 року як спереду, так і ззаду. Упор зроблений на стабілізацію рульового управління і комфорт, зберігаючи при цьому високі показники стійкості в поворотах. В якості системи рульового управління буде застосовуватися електропідсилювач (EPS). Обіцяють, що завдяки ретельно виваженого підходу, водій отримає плавне і в той же час природне та інформативне рульове управління. До того ж впровадження EPS допомогло додатково знизити вагу автомобіля.
Трохи про Subaru WRX STI 2018 року
Все ж нам підготували сюрприз, незважаючи на те, що ми не очікували серйозних змін в технічній частині. Відтепер система контролю міжосьового диференціала DCCD більше не буде комбінованої. Розподіл крутного моменту, який раніше довіряли електронної та механічної системі, тепер залишиться виключно у владі електроніки. Інженери впевнені, що вони досягли такого рівня, коли можна повністю виключити механічну складову і отримати ще більш швидку (або плавну) реакцію на обставини, що змінюються. Підвіска STI налаштована аналогічно стандартному Subaru WRX. Помітна різниця полягає в гальмівних системах. У STI – це гальма Brembo з супортами, пофарбованими в жовтий колір. Спереду розташовані 6-поршневі моноблочні супорти, ззаду – 2-поршневі також моноблочні. Для розсіювання тепла застосовується перфорація. В якості силової установки залишається знайомий нам опозитний мотор з турбонаддувом об'ємом 25 л. і потужністю 305 к. с.
Основну конкуренцію оновленої моделі складуть: Ford Focus ST/RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf R. Деякі фахівці вважають, що BMW M3 також потрібно побоюватися атаки з боку Subaru, що насправді малоймовірно. Що ж до решти – Focus, безумовно, сильний і вкрай небезпечний. Honda поки не представила свій новий Civic Type R , але списувати з рахунків його не можна, а Golf R – надто врівноважений, але дуже швидкий.