• 22:43 – Новорічні рамки для фотошопа 2018: дитячі та сімейні, скачати безкоштовно 
  • 21:03 – Парад планет в 2018 році 
  • 18:10 – Шаблони для новорічних листівок 2018: завантажити безкоштовно і роздрукувати 
  • 21:35 – Костюм снігуроньки на Новий Рік 2018 своїми руками: майстер-клас + фото 

Сценарії? новорічного корпоративу на 2018 рік Собаки: смішний аукціон з приколами

Новорічний корпоратив – захід, якого з нетерпінням чекають співробітники кожної фірми або організації, адже саме цей день підбиває підсумки робочого року. Начальники та підлеглі нарешті можуть зітхнути з полегшенням, забувши про наради і дедлайни, добре відпочити і повеселитися в передчутті святкових вихідних. Однак, щоб свято вдалося, необхідно приділити час і сили на організацію вечірки.
Звичайними посиденьками в ресторані вже нікого не здивуєш. Запорука вдалого свята – грамотний сценарій, вдала тематика, продумане меню і, звичайно ж, розваги . Це центральна частина будь-якого заходу, адже саме розваги допомагають перетворити звичайне застілля у цікавий і насичений свято, зближують учасників і надають атмосфері невимушеності. Після новорічної вечірки мало хто згадає страви з меню, а от вдалу розважальну програму ще довго буде обговорювати весь офіс.
Вибираючи конкурси та колективні забави, потрібно пам'ятати про те, що вони повинні підходити для будь-якого вікового та гендерного складу, вписуватися в корпоративну етику компанії, і найголовніше – бути захоплюючими! Однією з найбільш вдалих ідей є проведення конкурсу-аукціону. Цей захід заряджає учасників азартом – повірте, мало хто залишиться осторонь навіть у тому випадку, якщо на корпоративі зібралася велика компанія.
Сценарії? новорічного корпоративу на 2018 рік Собаки: смішний аукціон з приколами
Проведіть жартівливий аукціон і підключіть до нього якомога більше людей!
Жартівливий аукціон дозволяє отримати приємні новорічні призи і підходить навіть для самих серйозних фірм, яким не пристало влаштовувати конкурси з переодяганнями, бігом в мішках або лопанням кульок танцюючими співробітниками. Звичайно, продумати незабутній аукціон не так-то просто, тому ми пропонуємо вам скористатися готовим сценарієм. Від вас буде потрібно тільки призначити ведучого, придбати або виготовити атрибутику (таблички для учасників аукціону) і заготовити лоти-призи.

Ведучий показує учасникам лоти, загорнені в пакувальний папір, щоб було незрозуміло, що всередині. Для того, щоб заохотити публіку, ведучий в жартівливій формі повідомляє призначення даного предмета.
В аукціоні використовуються справжні гроші, при цьому початкова ціна всіх лотів достатньо низька. Учасник, що запропонував найбільшу ціну за предмет, викупляє його.
Перед врученням новому власнику предмет розгортають, щоб задовольнити цікавість публіки.
Бажано чергувати жартівливі та цінні лоти, щоб підвищити азарт публіки.
Приклади лотів і заявок:
Без неї нам буде не в радість будь-яке гуляння (сіль)
Щось липке (цукерка "чупа-чупс" або льодяник, упакований у велику коробку)
Маленьке, яке може стати великим (повітряна кулька)
Предмет, необхідний для ділової людини (блокнот)
Предмет для тих, хто хоче залишити свій слід (набір кольорової крейди)
Холодне, зелене, довге... (пляшка шампанського)
Невід'ємний атрибут цивілізованого життя (рулон туалетного паперу)
Недовга радість (коробка шоколадних цукерок)
Тренажер для тих, хто хоче навчитися зробити хорошу міну при поганій грі (лимон)
Подарунок з Африки (ананас або кокос)


Як провести новорічний корпоратив?


Сценарії? новорічного корпоративу на 2018 рік Собаки: смішний аукціон з приколами
Щоб корпоратив запам'ятався надовго, підберіть для нього тему і дрес-код
Окремо скажемо пару слів про планування вечірки для працівників, адже аукціон повинен гармонійно вписатися в програму заходів. Будьте уважні до сценарію корпоративу – особливо якщо не хочете витрачатися на послуги event-агентств, а плануєте самостійно провести вечірку.
Як показує практика, з корпоративними святами цілком може впоратися невелика група ініціативних працівників або HR-менеджери з кадрового відділу, які розуміють психологічну обстановку в колективі, можуть промотивировать співробітників та продумати програму, що сприяє посиленню корпоративного настрою та формування іміджу фірми. Грамотна підготовка до корпоративу ґрунтується на таких принципах:

перший етап – визначення групи ініціативних співробітників, які візьмуть на себе організацію корпоративу. Для великих компаній потрібно виділити хоча б 5-7 чоловік, а для маленьких фірм буде достатньо 2 або 3 організаторів. Група повинна підготувати приблизний план робіт, розписати ключові дати, розподілити між собою обов'язки з розробки креативної частини, підбору місця для проведення корпоративу, закупівель їжі, реквізиту і подарунків, розрахунку бюджету і розподілу ролей провідних;

на другому етапі слід визначити учасників заходу – порахуйте приблизну кількість запрошених, зробіть помітки щодо їх віку, статі та інтересів. Від кількості і складу учасників залежить безліч нюансів: для великих компаній з працівниками переважно середнього віку зазвичай підбирають бенкетний зал або ресторан, а невелика молодіжна компанія цілком може зняти заміський котедж або поміститися в святково декорованому офісі фірми;

далі слід обумовити бюджет, який керівництво виділить на вечірку, щоб вибрати майданчик для оренди, замовити фуршетне або повноцінне меню, купити подарунки і зрозуміти, чи можна буде запросити професійних артистів та фотографів;

важливий крок – визначитися з датою заходу. Краще всього, якщо це буде п'ятниця або вихідний день незадовго до 31 грудня, адже потім йти на роботу зовсім не хочеться. У крайньому разі, якщо відповідне приміщення вільно тільки в робочі дні, обговоріть з начальством можливість вийти на робоче місце на пару годин пізніше – співробітникам буде приємно, що у них є можливість добре відпочити, не думаючи про те, через скільки годин спрацює дзвінок будильника;

в залежності від бюджету визначте призи, які будуть розігруватися на заході. Для аукціону можна вибрати кілька оригінальних і дорогих лотів, ну а для простих конкурсів – приготувати хоча б невеликі сюрпризи з логотипами компанії, цукерки, ялинкові іграшки, сувеніри з магазинчиків забавних подарунків, хороший чай або кава;

подбайте про те, щоб у приміщенні була створена новорічна атмосфера. Забезпечте декор у вигляді мішури, куль, гірлянд , забавних тематичних стінгазет з нотатками про співробітників і компанії;

обов'язково озвучте дрес-код вечірки, адже співробітникам знадобиться час, щоб купити, орендувати або зшити відповідний наряд. До речі, заходи в певному стилі (гангстерська вечірка, вестерн, казки, епоха 60-х або 80-х) завжди сморятся яскравіше!

Приблизний розклад свята


Сценарії? новорічного корпоративу на 2018 рік Собаки: смішний аукціон з приколами
Складіть план заходу, чергуючи тости, спілкування, танці та конкурси
За кожним чудовим святом варто чи ні поминутное планування заходів. Звичайно, гості не повинні ходити по струнці, виконуючи накази провідних. Однак, як показує практика, продуманий план корпоративу – це запорука того, що гості не будуть нудьгувати і не втомляться від тривалого застілля або, навпаки, занадто довгих активних конкурсів або танців. Новорічний корпоратив можна спланувати, виділивши п'ять етапів і під час них:

Етап 1. Приїзд гостей. Жоден масовий захід не починається по таймеру. Ви може сто разів говорити співробітникам, що початок буде о 19:00 проте життя така, що в кожного можуть виникнути форс-мажорні обставини. Хтось приїде трохи раніше, а частина людей затримається на півгодинки. Тому на збір гостей варто відвести хоча б 30-50 хвилин. Безумовно, в цей час приїхали працівники не повинні нудьгувати – потрібно зробити так, щоб вони поринули у новорічну атмосферу. Можна організувати зону для фуршету і легких напоїв, піставити ненав'язливу музику , познайомити гостей між собою, запропонувати їм зробити знімки в фотозоні, роздати буклети з програмою, видати лотерейні квитки, познайомити з цікавим і інтригуючим описом лотів аукціону і запропонувати зареєструватися на цьому заході.

Етап 2. Офіційне привітання від керівництва. На будь-якому корпоративному заході спочатку виступають керівники компанії або функціональних підрозділів. Звичайно, не варто перетворювати свято у звітний захід, але слова привітань преміювання похвала будуть як не можна до речі. На цю частину можна виділити 30-60 хвилин – в залежності від того, скільки почесних гостей відвідало корпоратив.

Етап 3. Програма розваг. Після того як гості трохи вгамують голод і піднімуть пару тостів можна переходити до розважальній програмі. Аніматори повинні піступово «розігрівати» учасників, так як мета цього етапу – згуртувати колектив, дозволити людям зблизитися, познайомитися і подружитися. Краще всього спочатку показати виступ танцювального колективу, фокусників чи співаків (це можуть бути запрошені артисти, так і «місцеві» таланти), а потім запропонувати взяти участь у конкурсі, лотереї або аукціоні, роблячи паузи на тости і дегустацію страв. Дана частина зазвичай займає від 90 до 180 хвилин.

Етап 4. Танці і спілкування. Можливість поспілкуватися на корпоративі – один з найважливіших елементів даного заходу, особливо якщо на ньому зустрінуться працівники з різних філій компанії. Можна піставити фон у вигляді легкої музики і дати гостям хвилин 30 щоб поговорити між собою. Потім можна оголосити дискотеку на 90-180 хвилин. Танці варто розбавляти невеликими паузами для спілкування, конкурсів і привітань.

Етап 5. Заключний. Гості повинні піступово перейти з активних танців на спокійне спілкування і прощання. Звичайно, на цьому етапі не можна обійтися без феєрверків на честь свята – запропонуйте гостям вийти на вулицю і помилуватися салютом, роздайте бенгальські вогні, піставте спокійну мелодію, щоб свято підійшло до завершення сам собою, а у гостей не виникло відчуття, що їх виводять. Ця частина корпоративу зазвичай триває 20-30 хвилин.

Веселого свята!
загрузка...
Сценарії? новорічного корпоративу на 2018 рік Собаки: смішний аукціон з приколами
  • Коментують
  • Сьогодні
  • Читають