Авторитетний американський виробник зовсім скоро представить свою культову модель Ford Mustang 2018 року . Прототип цього авто 2018 модельного року був зафіксований на тестах всюдисущими об'єктиви фотошпигунів. За підсумками фейсліфтингу, автомобіль помітно змінився зовні, отримав безліч доопрацювань в плані інтер'єру, розширений список раніше недоступних електронних помічників водієві, вдосконалену моторну лінійку. Головне нововведення – десятиступенчатая автоматична коробка передач, з якої перемикання швидкостей, як обіцяє виробник, буде відбуватися миттєво.
Екстер'єр нового Mustang
Як і годиться, тестовий варіант новинки повністю прихований під камуфляжній плівкою, але це зовсім не перешкода для досвідчених експертів, які зробили аналіз зовнішнього вигляду авто.
Про дизайні світлотехніки говорити поки що дуже рано — фронтальні і будівля елементи надійно сховані, і з упевненістю можна сказати, що їх оформлення ще не раз буде переглянуто до офіційної презентації. Разом з оптикою зміни позначаться й на решітці радіатора. Розглядаючи фотографії можна помітити, що дизайнерський колектив компанії вирішив не вносити зміни в широкі крила авто, а також залишити без зміни основну стилістику кришки капота.
Фронтальний обвіс навіть під камуфляжній плівкою виглядає масивно, надаючи екстер'єру важливий, агресивний вигляд. Імовірно, повітрозабірники на бампера стануть більше, що вплинути на поліпшеному охолодженні двигуна. Протитуманки, інтегровані у передній обвіс, забезпечать кращу видимість завдяки використанню начинки з сучасних світлодіодів. Прототип був позбавлений заднього бампера, тому вихлопна система пістала перед фотошпигунам у всій своїй красі, порадувавши своїми модернізаціями. Існує думка, що задня частина серійного варіанту буде виконана в так званому «ретро» стилі з габаритним спойлером для поліпшення аеродинаміки.
Відомо, що дизайнери передбачили широкі можливості індивідуалізації зовнішнього вигляду Mustang. В колірну гаму були включені три нових відтінку: помаранчевий, блакитний, малиновий. У підсумку палітра включає тепер одинадцять кольорів, які можна комбінуватися з лінійкою з дванадцяти дисків для коліс з легкого сплаву.
Інтер'єр моделі
У салоні нового Mustang покупців чекає маса приємних нововведень. Відразу ж хочеться сказати про присутність 12-дюймової цифрової панелі приладів, яка буде доступна за окрему плату, як альтернатива традиційної аналогової «приборку». Віртуальний комплекс приладів передбачає безліч налаштувань і три колірні теми відображення інформації: Track, Sport, Normal. Мультимедійний комплекс Sync Connect, має якісний 8-дюймовий сенсорний дисплей, отримав кілька нових «фішок». Найбільш значуща з них – Ford Pass, дозволяє видалено управляти машиною через спеціальний додаток на смартфоні.
Водій зможе дистанційно запускати мотор, ознайомитися з бортовими даними (залишок пального в баку, заряд акумулятора і т. д.), дізнатися місце розташування свого Mustang. Також багатьом сподобається функція «My mode», яка фіксує в пам'яті поточні параметри автомобіля і активує їх у наступних поїздках. Мультимедійний комплекс з'єднується з зовнішніми пристроями використовуючи інтерфейси Android Auto і Apple Carplay. Оздоблення внутрішнього оздоблення виглядає набагато краще (преміально і оригінально) порівняно з попередньою версій авто. Такого ефекту вдалося досягти завдяки використанню високоякісних дорогих матеріалів, вставок з алюмінію і ручний прострочки. Змінились і крісла, ключ-брелок виконаний тепер у більш стильному вигляді. До опціональному оснащення також додалася функція підігріву керма.
Машина стала більш безпечною. У список електро-помічників була включена система, що розпізнає пішоходів, асистент, контролює дорожню розмітку, функція, що відстежує поточний стан водія, система екстреного гальмування, оповіщення про відстань попереду автомобілів, що рухаються.
Технічні особливості машини
У цьому плані новий Mustang піднесе безліч сюрпризів. Вся лінійка двигунів була перероблена, у підсумку пішов у небуття атмосферний V6 на 3.7 літра. Інші два двигуна 2.3 – літрова «турбочетвірка» і п'ятилітровий восьмициліндровий варіант були вдосконалені, збільшивши свою продуктивність. Перший варіант тепер здатний виробляти більший крутний момент, а другий порадує своєю економічністю і збільшеною потужністю.
Механічна шестиступенная коробка з минулої версії перекочує на новий Mustang. Але в модернізованому вигляді, так як їй доведеться обробляти більший крутний момент. Автоматична КПП у цього авто вже буде повністю нової – це десятиступенчатий 10R80 дебютує на Ford F-150 Raptor і новий Chevrolet Camaro ZL1. Зрозуміло, для «мустанга» інженери компанії виконали свої налаштування, але в цілому «ісходник» забезпечить значне збільшення динамічних властивостей і позначиться на зменшенні споживання паливного. Крім трансмісії і силовим агрегатам творці приділили мало уваги ходової частини. Машину обладнали новими задніми стабілізаторами поперечної стійкості, шарнірами і амортизаторами. Такі маніпуляції призвели до того, що реакції на поворот керма стали більш гострими – великий плюс в керованості.
Дата виходу і ціни
Старт продажу рестайлінгової версії Mustang в США запланований на осінь поточного року, на європейський ринок машина надійде тільки в 2018 році. За попередньою інформацією, початкова вартість суперкара в Сполучених Штатах складе 30000 USD. Таку суму доведеться витратити, щоб отримати версію з 2.3-літровим надувним EcoBoost агрегатом. Варіація з атмосферним п'ятилітровим V8 двигуном, в назві якої буде присутній приставка «GT» отримає цінник близько 40000 USD. На російському автомобільному ринку спортивна машина якщо і з'явиться, то ще зовсім не скоро. На даний момент, везти Mustang 2018 на вітчизняний ринок навіть не планують.