До 2018 року планується випуск відразу двох новинок від Лексус! Новий седан Lexus LS 2018 (п'ятого покоління) і позашляховик LX 570. Вони підкорять серця мільйонів шанувальників японського автомобільного концерну. Обидві моделі заслуговують великої уваги, зупинимося на «всюдиході», значний вигляд якого не залишає байдужим.
Новий зовнішній вигляд
Всі деталі нового позашляховика стали трохи більше, при цьому загальний вигляд став сучаснішим. Найбільш яскравою деталлю виступила передня частина Лексуса ЛХ 2018 року. Різкий нахил лобового скла з вузькими стійками, які переходять у дуже широкий і значний капот з великою кількістю піднятих ребер – все це відразу ж впадає в очі в новинці. Фари передні зроблений у вигляді «L», повторюють силует бумеранга і нагадують погляд хижого звіра. Вони включають кілька світлодіодних вогнів. З краю бампера розташувалися противотуманики. А нова радіаторна решітка зайняла майже всю поверхню переду машини, зроблена в Х-подібному стилі. Все це і значний обвіс додає машині велич.
Рухаючись далі по кузову, можна побачити рівні боковини і широку дах і велику площу, вкриту стеком, вставлене в хромовану окантовку. Елегантність зовнішності надають дзеркала, повторюють поворотники. Для зручності пасажирів і водія передбачені широкі пороги, які також доповнюють весь вигляд автомобіля. Дизайнери залишили форму дверей без змін, а ось диски на колесах були злегка змінені. А також додана світлодіодна оптика, надає Лексусу лх 5702017-2018 року трохи агресивний вид. Що ж стосується габаритів, то вони дійсно стали трохи більше:
Довжина – 5965 мм;
Ширина – 1981 мм;
Висота – 1864 мм;
Дорожній просвіт – 226 мм.
Що змінили всередині
Автомобільний концерн Лексус вніс зміни і під внутрішнє оздоблення автомобіля, зробивши його ще більш комфортним та сучасним. Кожна деталь в салоні зроблена на найвищому рівні. Ви знайдете достатньо вільного простору, щоб спокійно «розвалитися» на кріслах, а панель приладів підсвічується бірюзовим кольором.
Але особливої уваги заслуговує центральна консоль, зверху якої розташувався 123 дюймовий монітор з сенсорним управлінням. Знизу блоку практично весь простір зайняли різні кнопки, яких тут величезна кількість. Всі виведено в окремий відсік. А посередині розташувалися круглі годинники, завершуючи елегантний вигляд салону. Панель перемикання передач виглядає дуже сучасно, вона більш широка, ніж у попередників. Дизайнери додали в неї власники склянок і комірки для зберігання дрібниці, щоб водієві було максимально комфортно довго проводити час за кермом. Між передніми сидіннями розташувався невеликий підлокітник. А щоб досягти максимальної зручності для пасажирів задніх рядів, був укорочений трансмісійний тунель. Вся обробка виконана з якісних матеріалів. Обшивка з натуральної шкіри з елегантними вставками з дерева, алюмінію – відповідають найвищим вимогам. Вбудовані знімні сидіння третього ряду, прибравши які розмір багажника збільшується до 1274 літрів. Розробники включили в базову комплектацію всі опції, які раніше передбачалися тільки в дорогих моделях:
Кількість подушок безпеки збільшилася до 10;
Оптика з світлодіодів привертає увагу;
Вбудовані задні датчики (фронтальні) паркування;
Клімат-контроль поширюється на чотири зони;
Повний комплект системи безпеки водія і пасажирів;
Додано помічник водія в електронному вигляді.
Таким чином, новий Lexus LX 5702018 року підійде навіть самому вибагливому покупцю.
Оснащення автомобіля
Але не тільки зовні змінився автомобіль, були вдосконалені і технічні характеристики. Для російської аудиторії планується випуск одного варіанта двигуна, що працює на бензині 5.7 літра з 8 V-образними циліндрами. Потужність позашляховика буде досягати 383 л. с., а 8-діапазонний автомат виступає в ролі трансмісії. Автомобіль здатний розігнатися до 100 км/год за 72 секунди. Найвища швидкість руху складає 220 км/ч. Споживання бензину планується середнє, а саме: в змішаному режимі 157 літра, у міській – 181 літр. При цьому на трасі показник «ненажерливості» можна знизити до 131 л. Новий Лексус чудово справляється з кучугурами, може форсувати брід завглибшки до 70 см. Максимальний кут прохідності склав 23 градуси. Управляти новинкою водієві буде дуже легко, так як вона динамічна і маневрена. При цьому загальна кількість комплектацій, які будуть доступні за кордоном, досягає п'яти. Сподіваємося, що і для України надалі вони стануть доступні, в тому числі і дизельний варіант мотора.
Доступні наступні функції:
Третій ряд сидінь;
Складання передніх за допомогою електроприводу;
Для пасажирів задніх рядів 10-дюймові монітори в підголівниках;
Камера з круговим оглядом;
Загальна кількість подушок безпеки – 12 штук.
Будемо стежити за новинами випуску автомобіля і його конфігураціями. Перегляньте також відео з новим авто: