Раніше, виробник Ford надихав своїх шанувальників гучним заяву про те, що незабаром буде показаний нова концептуальна модель позашляхового автомобіля Ford Expedition 2018 . Сьогодні ця гігантська модель була помічена на тестових заїздах. Новий позашляховик Ford Expedition є прямим конкурентом парочці Chevrolet Tahoe /Suburban, який також розроблений на базі повнорозмірного пікапа. Сьогоднішня модель зразка 2007 року – це третє покоління Expedition, хоча у своєму технічному плані вона далеко не пішла від своєї другої генерації, презентованої ще в далекому 2002 році. Чотирнадцять років в серійному виробництві – це досить значний період навіть для такої ортодоксальної машини. Тим не менше, два роки тому в модельній лінійці Ford з'явилася абсолютно нова модель пікапа F-150. Сьогодні ж в мережу потрапили свіжі дані про те, яким виявиться четверте покоління Expedition, створене на його базі. Нове покоління цього авто активно тестувався в Детройті, саме там фотошпигунам вдалося зробити кілька ефектних знімків новинки, хоч вони і демонструють автомобіль повністю покритим камуфляжній плівкою.
Екстер'єр позашляховика
При огляді фотографій в очі відразу кидаються неймовірні габарити автомобіля, в порівнянні з попередньою версією новинка значно додала в розмірах. З приводу оформлення можна сказати, що дизайн кузова частково був скопійований з попередника, але при детальному огляді нововведень тут досить багато.
Конкретно можна сказати, що Expedition 2018 візьме на себе деякі риси вже відомої моделі F-150 від Ford: дизайн лицьової області практично скопійований з пікапа F-150 змінив покоління в 2014 році. Аналогічні подібності можна спістерігати і збоку, зокрема з водійської і передньої пасажирської дверей з характерним «уступом» лінії скління.
В той час, як задня область машини була сильно замаскована під час проходження тестових заїздів, особовий бампер все таки розгледіти вдалося – він буде мати менші за розмірами фари і грати радіатора, ніж у моделі F-150. Також про те, що в новинці присутні багато спільного з F-150 свідчить той факт, що обидва автомобіля розроблені на однаковій платформі, а це одна з найголовніших особливостей кожного авто. Вибір платформи не випадковий, донор має в своєму розпорядженні великою кількістю елементів з алюмінію в своїй конструкції, саме це вплинуло на зменшення загальної маси автомобіля приблизно на 100 кг і зниження паливної витрати.
Мабуть, це нововведення є головним. Мова йде не про вибіркове використання алюмінію або виготовленні окремих елементів, як, наприклад, у попередньої версії BMW 5-series E60 яка практично вся лицьова область виконані з «крилатого металу». «Шкаралупа» нової позашляхової моделі буде виготовлена з алюмінію повністю. Крім Ford F-150 дана технологія вже застосовувалася на пікапах модельного ряду Super Duty. Великим плюсом стане повна відповідність всім ЄВРО-стандартам, тепер машина буде мати дозволений обсяг викидів CO2 в атмосферу.
Технічні характеристики новинки
У якості «серця» позашляховика виробник повинен запропонувати шестициліндровий 3.5-літровий Eco Boost силовий агрегат. Другим двигуном, найімовірніше, виявиться Eco Boost ємністю в 2.7 літра. Імовірно, мотор на 3.5 літра буде видавати 365 к. с. пікової потужності, а силовий агрегат на 2.7 літра – 315 к. с.
Не виключається і поява гібридної модифікації цього позашляховика, силова установка якого буде включати в себе бензиновий мотор V6 ємністю 3.5 літра і два електродвигуни. На даний момент це вся інформація про лінійці моторів новинки, але трохи пізніше в мережу буде викладена офіційна інформація, яку повідомить сам виробник. Також, передбачається, що Expedition буде запропонований покупцям з укороченою і навпаки, подовженою базою коліс. Незвичайним нововведенням в технічному плані виявиться десятиступенчатая автоматична КПП, яка замінить собою коробку на шість ступенів. Даний агрегат був розроблений спільно з General Motors, на даний момент його можна зустріти на «нішевих» спортивних автомобілях – величезному Chevy Camaro ZL1 і пікап Ford F-150 в грізному обличчі «Raptor». Також як і сьогоднішня версія позашляховика, новинка буде розташовувати 4760 літрами вантажомісткості.
Інтер'єр позашляховика
На жаль фотографії інтер'єру, поки зробити не вдалося. Є лише один знімок авто 2018 року , на якому видно верхня частина панелі салону. Зовсім не дивно, але вона запозичена все у того ж FordF-150. Але логічно буде припустити, що американська компанія оснастить своє нове творіння сучасним мультимедійним комплексом під назвою Ford SYNC 3. Не важко здогадатися, що з збільшеними габаритними розмірами, вільного місця в салоні також стане більше.
Старт продажів
Одночасно з позашляховиком від Ford новим поколінням обзаведеться і споріднений Lincoln Navigator, прототип якої представили в першій половині цього року на автосалоні в Нью-Йорку.
Виготовляти ці два автомобіля все також будуть в Луїсвіллі, на підприємстві Ford Kentucky Truck Assembly. Старт продажів новинки намічений на кінець 2017 – початок 2018 року, а прем'єра відбудеться раніше, можливо навіть на автосалоні в детройті в січні наступного року. Пік попиту на Expedition на американському ринку закінчився ще в кінці 90-их. На той період щорічно продавалося за 215000 – 230000 примірників авто. Починаючи з 2010 року попит зупинилося на позначці 40000 примірників – Chevrolet Tahoe /Suburban продається в 4 рази краще (за минулий рік було продано 142000 автомобілів).