Хетчбек BMW 1 серії 2018 року стане передньопривідним, що зробить його ще економічніше, ніж попередник. Також є інформація, що новинка стане більше по ряду параметрів. Для побудови авто німці планують застосувати ті напрацювання, які були актуальними під час створення останнього хетчбека MINI. Якщо хто не в курсі, то ця британська марка вже більше двох десятиліть належить німецькому концерну.
Баварські інженери переосмислили свою версію добре знайомої російським водіям німецької «копійки» у чому. Близько 30 кг маси їм вдалося «відняти» у «дідка» і «порадувати» цим новинку всього лише за рахунок відмови від карданного вала. Цей механізм, як вважають в стані німецької компанії, вже неактуальний, принаймні, для 1-Series. Втім, офіційної заяви з їхнього боку, що стосується цього моменту, ще не було.
Також хочемо відзначити, що роком раніше, в 2017 лінійку 1-Series доповнить чотиридверний седан. Ця модель в свою чергу повинна буде надати належну конкуренцію Audi A3 наприклад. Ну, німецькі автодели завжди ставлять перед собою високі цілі.
Перш ніж ми перейдемо до детального розгляду новинки, в сенсі, всіх змін, що відбулися з попередником, давайте для загального розвитку уточнимо, що самої моделі вже більше 10 років. Перше покоління автомобіля побачило світ у 2004 і відносилося до класу C, тобто до компактної різновиди транспортних засобів, або, якщо хочете, позиціонувалося як мале сімейне авто.
З тих пір нічого не змінилося в плані ставлення до хетчбека C-класу, а сам він лише покращувався із точки зору своїх техданних. Та й у 2010 році купе 1M сколихнуло автомобільну громадськість, нехай і не стало революційним, але привернуло до себе досить багато уваги.
Гаразд, то все було раніше. Сьогодні ми знаємо, що BMW 1-series 2018 року випуску продовжить розвиток моделі і доведе її до досконалості. Ранні розробки інженерів баварської компанії на третьому десятку її існування були удосконалені з плином часу, коли наявних в арсеналі технологій виявилося достатньо, щоб втілити в життя задумане.
Результат вийшов такий: зовнішній вигляд нового баварського хетчбека показовим: він грознее попередника, і чималу роль в цьому зіграв збільшений корпус. Кузов автомобіля став помітно більше, і це добре видно на перших фотографіях, в основному рендерах. Отже, збільшився і салон, але про нього трохи пізніше. Багажне відділення також отримало зайвий десяток вільного простору.
Отримана інформація, передана громадськості інсайдерами, негласно каже, мовляв, нове покоління 1-Series уделать своїх основних конкурентів на раз-два. Так? Думається, що так. Основним його суперником на ринку виступить Mercedes-Benz A45 AMG. Ух! Так буде захоплююче протистояння, яке виявить беззаперечного переможця!
Ніяких інших відомостей про конкретні зміни в зовнішності новинки немає. Не виключено, що в результаті їх буде вдосталь і навіть більше. І от коли ми про них дізнаємося, тоді обов'язково розповімо. У сенсі, коли з'явиться хоч якась конкретика.
На фото ми вже бачили екстер'єр новенького баварського хетчбека. Його інтер'єр, перероблений і доведений до досконалості, якому все ж немає межі, як відомо, залишається загадковим. У тому сенсі, що шпигунських знімків нутрощів салону до нас ще не надходило. До нас — до громадськості.
Любителі візуалізації буквально на ходу «складають», грунтуючись на інформації журналістів. А чи варто їм довіряти? Якщо врахувати, що кузов новинки збільшиться, а значить, і салон разом з ним, то можна майже зі 100%-ою упевненістю говорити про ряд переробок в інтер'єрі. Наприклад, збільшення вільного простору між двома рядами сидінь як мінімум. По периметру кожного ряду крісел також спістерігається своє власне збільшення місця для свободи дій. Імовірно, природно.
Є інформація, що самі сидіння отримають низку додаткових механізмів, щоб підлаштовуватися під вимоги до комфорту будь-якого пасажира. Що ж стосується водійського крісла, то в області його розташування можна буде спістерігати багато в чому вдосконалену приладову панель, багатофункціональне рульове колесо і ряд допоміжних систем управління. Так кажуть інсайдери. Нам залишається тільки повірити їм.
Під капотом у оновленій — передньопривідний — 1 серії будуть «міститися» більше 350 кінських сил . Такі показники очікуються в ході заїзду на хетчбеку з встановленим турбованим мотором. Як вам таке сприйняття знайомого авто? В іншому ж лінійка всіх інших силових установок теж покращиться.
Ціна BMW 1-Series 2018 в Росії не перевищить 3 млн рублів . Очікується така цінова політика. За ці гроші можна не хвилюватися, що розігнатися до «сотні» не вийде менш ніж за 5 секунд. Згідно з останніми даними, всі версії силових агрегатів «заточені» під те, щоб підкорити зазначений показник без проблем. Тоді віримо і чекаємо 2018 року, що нам ще залишається.