На міжнародному автосалоні в Нью-Йорку концерн Хонда представив оновлений кросовер преміального класу. Acura MDX 2018 року виділяється підретушувати зовнішністю, досконалої електронною начинкою і переробленої ходовою частиною. Команда інженерів до модернізації підійшла дуже серйозно. Так налаштування рульового механізму і підвіски проводилася на трасі Формули 1 в німецькому Нюрбургрінгу. Реновація переслідувала три мети: підвищення ефективності двигуна і трансмісії, більш високий рівень комфорту, збільшення рівня активної і пасивної безпеки.
Комплексний підхід до конструювання дозволив значно знизити вагу автомобіля. Високоміцна сталь, алюміній і магнієві сплави складають 64% силового каркаса. Аеродинамічна ефективність підвищено на 16%. Компактний автомобіль зберігає спортивний вигляд. Автором зовнішнього вигляду є Джим Келлер. Дизайнери утримуються від кардинальної корекції вдалих моделей. Тим не менш, нова Акура МДХ 2018 року отримала змінений передній бампер, переоформлену облицювання радіатора і оновлену головні фари. Світлодіодна оптика "Jewel Eye" складається з десяти адаптивних линзованних елементів, які найбільш ефективно використовуються в режимах ДХО, ближнього і дальнього світла.
В лобовій частині виділяється п'ятикутна решітка радіатора. Її верхня частина перекрита планкою з логотипом бренду покритих чорним хромом. На фото Acura MDX 2018 року можна відзначити задній бампер з інтегрованими прямокутними ежекторами вихлопної системи віднесеними на самі крайки обтічника. Конструктори подбали і про безпеку пішоходів при зіткненні. Шанси на виживання підвищують деформирующийся капот, енергопоглинаючі елементи кріплення крил і легко деформуються кузовні деталі в лобовій частині.
Інтер'єр Acura MDX 2018 року витриманий в поточному стилі розпускаються пелюсток. В обидві сторони від центральної консолі хвилями відходить м'який пластик верхнього ярусу торпедо. У центрі в ніші під козирком поміщений 8-ми дюймовий монітор навігаційної системи з високим дозволом. Нижче нього знаходиться 75 дюймовий сенсорний дисплей керування медіа-системою і кліматичною установкою. При необхідності обидва монітора можуть транслювати однакову картинку. Медіа-центр оснащений жорстким диском ємністю 16 Гб, функції голосового управління, Bluetooth і HandsFreeLink.
Клієнтам пропонується кілька варіантів компонування посадочних місць: класичний п'ятимісний, чотири крісла, семимісний (чотири крісла та диван третього ряду). При дворядній компонуванні спинки другого ряду можна привести в підлозі лежаче положення. Функція Слайд дозволяє переміщати крісла уздовж салону в діапазоні 150 мм. Все трансформації з сидіннями виробляються з допомогою електромеханізмів.
Базова комплектація має комплексом систем безпеки AcuraWatch, повним електропакетом, адаптивним круїз-контролем, сім'ю подушками безпеки, люком з електроприводом, парктроніком, датчиками дощу і світла, функцією безключового доступу в салон і дистанційного відкриття дверей багажника. За додаткову плату можна встановити вентиляцію передніх крісел, систему попередження лобових зіткнень, систему стеження за дорожньою розміткою, систему кругового огляду, від двох до трьох моніторів і комплекту бездротових навушників для задніх пасажирів. При цьому можлива установка самого великого екрану з діагоналлю 125 дюймів. Версія для Росії оснащується обігрівом рульового обода, зони спокою склоочисників та АКБ підвищеної ємності.
Acura MDX 2018 року – середньорозмірний кросовер:
Параметри колісних дисків і покришок — R19 — 245/55. Тип кузова — двох об'ємний універсал-позашляховик. Кількість дверей – п'ять. Число посадочних місць в салоні – п'ять, сім.
У моторному відсіку Acura MDX 2018 року єдиний агрегат сімейства SOCH: V-подібний 6-ти циліндровий двигун — об'єм 35 л, потужність 289 к. с., крутний момент 365 Нм.
Блок циліндрів алюмінієвий. Мотор оснащується двоступеневої електронною системою регулювання ходу клапанів VTEC, прямим уприскуванням палива, системою змінної активації циліндрів. Максимальний крутний момент досягається на більш низьких оборотах. Витрата палива у змішаному режимі становить 9 л. Коробка передач 9-ти ступінчаста автоматична. Максимальна швидкість обмежена на позначці 220 км/ч.
Повнопривідна трансмісія VTM-4 забезпечена інтелектуальним керуванням: задній міст підключається автоматично при прослизанні передніх коліс, диференціал блокується примусово. За допомогою інтегрованої бортової системи IDS водій може вибрати один з трьох режимів настройки двигуна, підсилювача керма, відгуку акселератора, реакції коробки передач та налаштування підвіски: Комфорт, Нормал і Спорт. Опціонально пропонується адаптивна пневматична підвіска з чотирма режимами: Комфорт, Норма, Спорт і Спорт Плюс.
Автомобіль виробляється в цехах Хонда в Лінкольні, штат Алабама. За океаном продажі вже почалися. Російські клієнти зможуть придбати кросовер на початку майбутнього року. Базових комплектацій дві: Техно і Эдвансед. Варіантів забарвлення кузова сім. Ціна на Acura MDX 2018 року стартує з позначки 35 млн. руб .