• 23:29 – Як зробити Різдвяний вінок з підручних засобів 
  • 22:35 – У чому зустрічати Новий 2018 рік Собаки по знакам Зодіаку 
  • 22:22 – Яких прикмет на Новий рік треба дотримуватися, щоб привернути любов, удачу і багатство 
  • 22:02 – Які сувеніри на Новий рік можна зробити своїми руками 

Бізнес ідеї 2018 року, яких немає в Україні

Успіх підприємця залежить від новизни і інноваційності обраного напрямку діяльності. Бізнес ідеї, яких ще немає в Україні, але вже реалізовані в США і Європі, можуть стати основою фінансового благополуччя в 2018 році. При цьому необхідно враховувати існуючі нюанси і потенційні ризики.

Бізнес ідеї 2018 року, яких немає в Україні


Розумний» ресторан

Одним із трендів 2018 року є здоровий спосіб життя, який все частіше вибирають успішні люди. Щоб допомогти своїм відвідувачам харчуватися збалансовано, ресторан в Швейцарії робить детальний розрахунок спожитих жирів і калорій. В результаті клієнт закладу може сам вибрати свою вечерю чи обід, з урахуванням його енергетичної цінності. Головною перевагою даного проекту є орієнтація на споживачів з високим рівнем доходів. За рахунок унікальної ідеї відвідуючі частіше будуть переходити в категорію постійних. Крім того, додаткова роль з'являється у офіціантів, які виступають в якості консультантів по здоровому харчуванню. Додаткові вкладення будуть спрямовані на впровадження системи розрахунку калорій і навчання персоналу. Реалізовувати цю ідею краще у великих містах, де вже сформувався сегмент клієнтів, які ведуть здоровий спосіб життя.

Масові роли

Ще одна бізнес ідея з Європи спрямована на масовий продаж ролів в 2018 році. Японська кухня набирає популярності в Україні, проте замовити роли можна тільки в ресторані або через сервіс доставки. Європейські підприємці вирішили автоматизувати даний процес, що стало можливим завдяки спеціальним терміналам. Зазвичай за допомогою автоматів продаються чіпси та інші снеки, які мають значний термін придатності. Зберігання суші передбачає певний температурний режим. Дана ідея потребує значних вкладень. Крім того, будуть потрібні істотні витрати на рекламу, щоб клієнти почали купувати роли через термінали.

Повторна переробка

Ресторани і магазини реалізовують продукти, які швидко псуються. Підприємці в Європі і США готові допомогти вирішити дану проблему, викуповуючи великі партії продукції, для якої закінчується термін зберігання. Після цього запускається повторна обробка, яка дозволяє продовжити терміни реалізації. В результаті виходять такі продукти економ-класу; ковбаси; напівфабрикати (пельмені і т.д.); солодощі. Дешеві продукти будуть швидко розкуповувати, однак потрібно враховувати відповідне зниження якості.

Популярні наклейки

Ще один проект пропонує використовувати такі тенденції:

Стрімке зростання кількості смартфонів і інших гаджетів.

Бажання зробити свій пристрій унікальним, при цьому асоціюючись із значущими подіями або місцевими особливостями.

Неробочу поверхню гаджетів можна обклеїти спеціальними наклейками, які будуть вказувати на приналежність до певної групи (улюблена футбольна команда або музична група, символіка міста і т.д.). Крім того, наклейки можуть ставитися до знакових подій - Олімпіада, Чемпіонат світу з футболу і т.д. Для реалізації цієї ідеї потрібно відносно невеликі вкладення - організація торгової точки. При цьому дешеві наклейки можна закуповувати в Китаї або організувати місцеве виробництво.

Солодощі нового тисячоліття


Актуальні бізнес ідеї 2017-2018 рр. враховують технологічні новинки. Американські підприємці пропонують виготовляти оригінальні солодощі за допомогою 3D-принтерів, що дозволить враховувати унікальність кожного замовлення. З використанням даних технологій можна виготовити: оригінальні цукерки; ексклюзивну випічку або печиво; різноманітні прикраси для тортів. Вартість 3D-принтера складає 1-3 тис. Дол. Для домашнього виготовлення і до 15 тис. Дол. Для серійного виробництва.

Одяг-хамелеон

Сучасні технології можуть змінити підхід до самих звичайних товарів. Винахідники придумали спеціальний одяг, який змінює кольорову гаму залежно від інтенсивності освітлення. Для реалізації даної ініціативи буде потрібно термотрансферна плівка. Технологія виробництва виглядає наступним чином: На плівку наноситься малюнок. Вирізається окремий елемент. За допомогою преса елемент прикріплюється до звичайного одягу. Підприємець може вибрати як повний цикл виробництва, так і окрему реалізацію термотрансферної плівки. Незважаючи на невеликі вкладення, дана бізнес ідея може забезпечити рентабельність до 100%.

Готель для квітів

Домашні рослини потребують догляду, що особливо актуально, коли їх власник відправляється в тривалу поїздку. Польські підприємці-квітникарі вирішили не тільки продавати рослини, а й створити необхідні умови для їх зберігання. В результаті кожен клієнт, який відправляється у відрядження або подорож, може скористатися послугами готелю для квітів. Ключовим фактором успіху в будь-якому бізнесі є ефективний пошук клієнтів. В даному випадку послуги готелю буде потрібно доповнити наступними напрямками: продаж і розмноження рослин; консультації та складання букетів; продаж горщиків, землі і т.д. Починати цей бізнес можна практично без вкладень, використовуючи в якості готелю для рослин власне житло.

Альтернативне освітлення

Розвиток «зелених» проектів в енергетиці дає нові можливості для вітчизняних підприємців. Американські та європейські бізнесмени вже впроваджують технології, які дозволяють перетворювати енергію кроків в електроенергію. Дані розробки є особливо актуальними для ділянок з великою прохідністю (торгові та офісні центри і т.д.). Для реалізації проекту необхідно використовувати спеціальну тротуарну плитку, яка дозволяє накопичувати кінетичну енергію. Дана плитка, вироблена компанією Pavegen, вже активно використовується в Великобританії, США і Японії. Реалізація бізнес ідеї в Укаїні актуальна для великих міст.

Віконна реклама

Розвиток рекламного бізнесу створює нові ніші для підприємців. Замість масштабної реклами на білбордах, в Європі набирає популярності реклама на вікнах звичайних квартир і будинків. Бізнесмен домовляється з власником квартири і укладає договір, який дозволяє використовувати вікна житла в якості рекламних площ. При цьому підприємець досягає відразу кількох цілей: Бізнесмен сам вибирає квартири / будинку, з вікон яких він планує розміщувати рекламу. В результаті вдається охопити місця масового скупчення потенційних клієнтів. Ціна подібної реклами значно нижче. Пошук клієнтів залежить від кількості власників житла, з якими вже укладено договір. Першопрохідці в даному напрямку зможуть створити новий ринок рекламних послуг, який в недалекому майбутньому зможе створити конкуренцію традиційним інструментам.

Абонемент на таксі

Європейські бізнесмени розробили абонемент, який дає можливість безлімітно використовувати послуги таксі. Для цього клієнту необхідно придбати картку, на яку будуть надходити щомісячні платежі. При цьому служба не має власних авто і водіїв, все необхідне береться в оренду. Завдання проекту - організувати процес обслуговування клієнтів таким чином, щоб показати позитивний фінансовий результат. Подібна послуга в Європі коштує близько 50 євро в місяць.

Дивіться відео з ТОП-10 кращих бізнес-ідей 2018 року:

загрузка...
Бізнес ідеї 2018 року, яких немає в Україні
  • Коментують
  • Сьогодні
  • Читають