Офіційна презентація нового преміального авто Lexus LC 2018 відбулася на Детройтському автомобільному шоу в січні 2017 року. Це одна з найбільш довгоочікуваних новинок нинішнього модельного сезону. Автомобіль відрізняється винятковою розкішшю, шиком і просунутими технічними рішеннями. Піставлятися машина буде як мінімум в дев'яносто країн світу. Наш ринок в цьому списку є одним з найбільш пріоритетних напрямків. Масові продажі LC 500 намічені на осінь. Базова вартість це шикарного автомобіля складе приблизно 120 тис. доларів. Навіть найвищі вимоги автолюбителів тут враховані і грамотно реалізовані.
Зовнішній вигляд і конфігурація авто
Новий японський автомобіль обзавівся приголомшливим кузовом з високоміцної сталі і алюмінію з унікальним дизайном. В цьому плані розробники пістаралися на славу. Помітно зросли параметри жорсткості на кручення. Дизайн екстер'єру кузова багато в чому запозичений у концептуальної моделі Lexus LF-FC, представленої світової громадськості ще в грудні 201,5 року на автомобільній виставці в Токіо. Серійна модель буде виглядати не так фантастично і незвично, як концепт, але все ж загальні дизайнерські ідеї явно простежуються. Основною «фішкою» екстер'єру, яка відразу впадає в очі, можна назвати приголомшливо стильний передній бампер, поєднаний зі карколомної радіаторної гратами.
Варто також відзначити шикарну передню оптику з повністю світлодіодним наповненням. По всій довжині кузова тягнутися оригінальні атлетичні виштамповки, підкреслюють динамічний профіль новинки. Куполоподібний дах плавно спускається до солідної кормі із завищеною лінією крил і сучасними габаритними ліхтарями на світлодіодних елементів. Іскрометний вигляд доповнюють великі колісні диски легкосплавного типу. Вони будуть запропоновані у трьох варіантах діаметром двадцять і двадцять один дюйм.
Габаритні розміри Lexus LC
Нове спортивне купе буде мати наступні розміри:
довжина – 4760 см ;
ширина – 1920 см;
висота – 1345 см;
колісна база – 2870 див.
Дизайн інтер'єру та обладнання спортивного купе
Якщо зовні Lexus LC 500 виглядає розкішно, то салон можна назвати зухвало розкішним. Він просто нашпигований самим передовим обладнанням, а оздоблення вражає своїми високоякісними матеріалами, такими, що запам'ятовуються деталями і декоративними елементами. Тут можна зустріти натуральну і перфоровану шкіру, цінні породи дерева, алюмінієві сплави та інше. В якості фонової підсвічування використовуються світлодіоди. Таку розкіш всередині автомобіля зустрінеш не часто. Інтер'єр можна порівняти з каютою дорогої круїзної яхти. Передова система мультимедіа і навігації обладнана сенсорним 123-дюймовим дисплеєм і дорогий акустикою «Mark Levinson». Також є великий проекційний екран діаметром 24 дюйми.
Інформація відображається прямо на лобовому склі. Приладова панель цифрового типу. Клімат контроль розділений на чотири зони. Природно, не обійшлося і без фірмового комплексу систем безпеки і допомоги водієві «Lexus Safety System». Крісла водія і переднього пасажира мають вентиляцію, підігрів, масажну функцію, а також можливість електрорегулювання.
Технічні характеристики новинки
Інженери компанії Лексус в якості основи для нового Lexus LC 2018 взяли платформу GA-L (Global Architecture-Luxury) із заднім приводом. Як вже було сказано вище, такий вибір бази дозволив збільшити габаритні розміри новинки по довжині і ширині, а також зробити більше відстань між осями. До речі, GA-L platform має найбільшу жорсткість серед всіх платформ, що використовуються Lexus за всю історію існування бренду.
Тут є електронна система інтегрованого динамічного управління, яка завідує різними налаштуваннями керма, параметрами трансмісії і підвіски, а також дозволяє вибирати оптимальний режим роботи гальм залежно від конкретної ситуації на дорозі. За додаткову плату можна замовити стабілізатори поперечної стійкості активного типу і фірмову систему «Dynamic Handing» для керованих коліс. Завдяки такій технічної організації, за їздовим і рульовим характеристиками новинка не піступається останнім купе спортивного типу. В якості силового агрегату для нового авто 2018 року виробник пропонує новий бензиновий мотор Twin-Turbo V6 потужністю 415 кінських сил і обертовим моментом 897 Нм. Надійна задня тяга буде забезпечуватися за допомогою десятиступенчатой автоматичної коробки передач.
Такий тандем забезпечує розгін з 0 до 100 км/год всього за 5 секунд. Заявлена максимальна швидкість, вже звично обмежена електронікою, становить 250 км/ч. Більш потужна версія моделі буде мати двигун V8 який в парі з 10-ступінчастою коробкою передач забезпечить розгін до «сотні» за 47 секунд. Всі колеса мають багатоважеля незалежну підвіску з пневматичними опорами. Це дає можливість регулювати величину кліренсу.