Міський автомобіль компактних розмірів VW Polo не те щоб потребує якнайшвидшого оновлення, але на тлі свіжих моделей Volkswagen виглядає як-то вже старомодно. Добре це розуміє і німецький виробник, тому модель 2018 модельного року вже повним ходом тестують. Хотілося б нагадати, що спочатку Polo розроблявся німецькою компанією спеціально для вітчизняного автомобільного ринку, в ньому були враховані всі тутешні погодні умови, якість дорожнього полотна і бажання російського споживача. Крім цього машина обзавелася невибагливими двигунами, а також гідного і надійного підвіскою. Всі області кузова, які можуть піддаватися корозії, були оцинковані, щоб збільшити термін експлуатації автомобіля. Життєвий цикл сьогоднішнього покоління моделі Polo підходить до свого завершення – ні одне оновлення знаменитого хетчбека класу «B» більше не зможе приховати зморшки. У підсумку, повністю нова модель Volkswagen Polo 2018 модельного року в кузові хетчбек вже на підході – добре замаскований тестовий зразок як раз попався в об'єктиви усевидющих шпигунів на дорогах Сполучених Штатів. Яке відношення до цього має Америка? А таке, справа в тому, що виробник VW планує в першу чергу почати реалізовувати цю модель на ринку Нового Світу.
Коротко про дизайні екстер'єру
Розгледіти якісь значні зміни в дизайні зовнішнього вигляду поки не можливо, вже дуже сильно закутаний автомобіль в камуфляж чорно-білої піксельної забарвлення. На знімках фотошпигунів можна помітити, що тестовий прототип має диски в стилістиці Golf GTI, нехай це не збиває вас з пантелику, так як виробники часто змішують у своїх випробувальних зразках різні компоненти і деталі, намагаючись ввести в оману допитливих автолюбителів. Хоча не маленький для міського компакт-хетчбека діаметр задніх гальмівних дисків і пофарбовані в червоний колір передні супорти наштовхують на деякі думки. Відомо, що екстер'єр новинки буде виконаний в одному стилі з моделями Tiguan і Passat, тому, новий Polo обзаведеться більш вузькою передньою світлотехнікою, видозміненими задніми фарами, а також отримає рельєфні лінії на дверях. На знімках також видно, що хетчбек обладнали здвоєними патрубками вихлопної системи.
Нова платформаи габарити авто
Є інформація, що Polo 2018 буде розроблений на платформі MQB (модульна) з індексом А0 (найбільш компактний варіант), яка також буде використовуватися при створенні нової Fabia від Skoda, і по всій видимості, навіть на A1 від Audi. Також ця платформа є основою для наступних моделей: Rapid від Чеської Skoda, Toledo від німецького Seat. Це буде спрощений тип платформи, в якій хоч і залишаться всі ключові принципи роботи, але шасі все ж таки буде змінено. Дана платформа буде відрізнятися надійної підвіскою: спереду – Мак Ферсон, а ззаду-напівзалежна схема. Без сумнівів можна очікувати на зменшення у вазі на 45 - 75 кг і збільшенні бази коліс, а довжина новинки в цілому вперше буде перевищувати 4000 мм. Також неофіційні джерела повідомляють, що до 2018 року компанія-виробник планує збільшити базу коліс і посилити підвіску.
Технічні характеристики VW Polo 2018
З приводу лінійки силових агрегатів для цієї новинки можна сказати, що німці основну ставку робить на літровий турбований двигун TSI потужністю від 65 до 115 л. с., а також 1.6-літрові дизельні варіанти (TDI) піковою потужністю від 86 до 110 л. с. Любителям швидкості і потужності буде запропоновано спортивна модифікація авто Polo GT з 150-сильним 1.5-літровим силовим агрегатом (але не з самого початку продажів). «Топової» версії, як і раніше, буде версія Polo GTI. «Заряджена» модифікація порадує покупців 220-сильним турбированим двигуном ємністю в дві літри, або ж буде вдосконалено 1.5 - літровий TSI, на даний момент точної інформації немає. В залежності від виконання, машина отримає механічну КПП або ж оснащеного подвійним зчепленням «робота».
На сьогоднішньому етапі немає повного розуміння всіх технічних особливостей та візуальних нововведень затребуваного автомобіля. Також не відомий цінник новинки. Причина одна і вона очевидна – до презентації ще пристойний термін, а ситуація на авторинку, як правило не така вже й стабільна. В даний час, індійський седан виставлений в країнах Азії, наприклад, в Малайзії і Таїланді, крім цього експортується в ПАР і Мексики. За неофіційною інформацією, незабаром Polo повинен виявитися і на китайському і бразильському ринку. VW Polo в кузові седан, який збирається на території Росії, піставляється в країни СНД.
В цьому році Polo отримав невелике оновлення, в результаті автомобіль став більш російським. З початком роботи заводу силових агрегатів компанії VW в Росії, тепер в підкапотному просторі бюджетної моделі знаходиться двигун вітчизняної збірки. Навряд чи кому-то такі зміни будуть до смаку, так як минулий ланцюговий, надійний привід ГРМ був замінений на ремінь. Нововведення торкнулися дизайн екстер'єру, трохи обновивши його, а також значно відбилися на внутрішньому оздобленні авто, замінивши минулий жорсткий пластик, на більш якісний. Популярний німецький седан Polo за підсумками продажів минулого року опинився на четвертому місці серед всіх легкових транспортних засобів, пропустивши вперед тільки непереможну трійцю – Lada Granta, Hyundai Solaris і Kia Rio . Але, незважаючи на це, Polo вдалося опинитися попереду гідною конкурентоспроможної моделі – Renault Logan.