На Женевському автомобільному шоу в 2017 році була представлена повністю оновлена модель Subaru XV 2018 року. Новий XV – це кросовер, який поєднує компактний кузов і функціональні можливості SUV. Він послужить хорошу службу своєму власникові, як в межах міста, так і за його межами, завдяки фірмовій систему повного приводу Subaru. Дана модель стане першим втіленням нової стратегії компанії, яку вона збирається реалізувати в Європі до кінця 2020 року. Описується нова стратегія Subaru слоганом Enjoyment and peace of mind (Задоволення і спокій розуму). У Росії Subaru відноситься до відомим і шанованим маркам, але не більше теоретично. В рейтингу продажів 2017 року компанія зайняла лише 25-е місце, пропустивши вперед всіх конкурентів-співвітчизників включаючи Mitsubishi , справи яких йдуть зовсім неважливо. Продавати в Росії 56 тис. автомобілів в рік – це несолідно для шанованої марки. Подивимося, як виправить положення їх нова стратегія, яку, за великим рахунком, потрібно було міняти вже давно. Виглядає Subaru XV як міцний і спортивний автомобіль. Він здається невисоким і широким, що створює впевненість в його стійкості. Решітка радіатора невелика, шестикутної форми. Головна оптика вузька, досить агресивна, нагадує яструбиний погляд.
Автомобіль відрізняється приємними пропорціями, від капота до задніх дверей нічого не викликає питань або роздратування. Захисні елементи з чорного пластику на передньому бампері і по всьому периметру автомобіля, включаючи колісні арки, натякають на широкі функціональні можливості. Профіль Subaru XV оживляють кілька виштамповок, які тягнутися від передніх колісних арок до самої корми. Задня стійка низька і широка, завдяки спускається до задньої частини лінії даху і скління. Дах плавно переходить в спойлер з чорного пластику, який гармонує з захисними накладками заднього бампера з того ж матеріалу.
Авто 2018 року володіє хорошою аеродинамікою і непоганий оглядовістю. Базові колісні диски абсолютно ненудні, цікаві, зазвичай в базових комплектаціях багато виробників пропонують варіанти значно простіше. Спеціально під вихід Subaru XV дизайнери підготували два нові кольори кузова автомобіля – Cool Grey Khaki і Sunshine Orange, які в поєднанні з чорними захисними накладками, на їхню думку, найкращим чином передадуть універсальний характер автомобіля.
Інтер'єр Subaru XV 2018 року
Всередині Subaru XV 2018 одразу стає помітно, що змінилася форма сидінь. Чому впадає в очі саме це нововведення? Завдяки яскраво-помаранчевої сходинці, яка йде по темно-сірої оббивці сидінь і передньої панелі. На передній панелі буде розміщуватися 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, яка сумісна з усіма операційними системами сучасних мобільних пристроїв. Салон досить просторий. Місця в багажнику також вистачає з урахуванням класу автомобіля, зрозуміло. Розробники пістаралися передати якомога більше відчуття динаміки при керуванні автомобілем, не виходячи за рамки комфорту.
Попрацювали над зворотним зв'язком рульового управління і педалей, поліпшили гасіння шуму і вібрації. Салон абсолютно не перевантажений кнопками управління. Дизайн приємний і був би спокійним, якби не помаранчева рядок. Subaru XV 2018 забезпечений всіма сучасними системами профілактичної безпеки. Автоматичне гальмування перед перешкодою, адаптивний круїз-контроль і контроль смуги руху – одні з багатьох вбудованих функцій. Нова система передньої оптики High Beam Assist з монокулярну камерою самостійно налаштовує пучок світла у відповідності з умовами зовнішнього середовища. Крім цього, головне освітлення є адаптивним до рульового управління. Не обійшлося без фірмової системи Subaru Rear Vehicle Detection для контролю сліпих зон при зміні смуги руху і русі заднім ходом.
Технічні характеристики авто
Для побудови XV використовується нова архітектура Subaru Global Platform, яка характеризується підвищеною міцністю і жорсткістю кузова і шасі. В цьому відношенні виробник заявляє від 70 до 100% поліпшення параметрів у порівнянні з попередньою моделлю, яка отримала 5 зірок за безпеку від Euro NCAP. Нова модель також пропонує першокласний захист пасажирів при зіткненнях і значно знижує ризик виникнення аварійної ситуації. Поглинання енергії удару при зіткненні збільшилася на 40%. Змінилися налаштування підвіски і рульового управління. Останнє було перероблено у зв'язку з більш низьким розташуванням центру тяжіння, незважаючи на збережений кліренс 220 мм Передавальне співвідношення рульового механізму змінили з 14:1 на 13:1 тим самим поліпшивши гостроти керма і керованість. Збільшена жорсткість кузова сприятливо відбилася на курсову стійкість при русі по прямій і при проходженні поворотів на швидкості.
Основним двигуном для Subaru XV 2018 стане значно перероблений 2-х літровий мотор серії FB з прямим уприскуванням. Змін у ньому піддалося приблизно 80% деталей. Він став легше і тепер розвиває велику потужність (150 л. с.) при помітної економії палива. Також переробці піддався фірмовий Lineartronic у відповідності з новими можливостями двигуна. Перемикання передач можливо в ручному 7-ступінчастому режимі. Крім 2-літрового двигуна обіцяють залишити мотор 16 л потужністю 114 к.с. і 2-літровий дизель. Варіатор також буде не єдиною доступною трансмісією. Можна буде обирати між 5-ти і 6-ти ступінчастою механікою.