Корпорація Honda входить в десятку найбільших автомобілебудівних компаній планети. За свою історію вона зробила на світло багато легендарних машин, у яких є величезна армія шанувальників у всьому світі. Хонда пістійно радує своїх фанатів випуском нових моделей авто, а також рестайлінгом вже улюблених серій. Сезон 2017-2018 року не став винятком. У цьому огляді ви зможете ближче познайомитися з такими новими моделями Honda 2018 року як Civic Type R, WR-V і Jade.
Спортивний хетчбек Honda Civic Type R
У березні на автомобільному шоу в Женеві японський виробник офіційно представив п'яте покоління свого популярного спортивного авто Honda Civic Type R . Серійне виробництво цього п'ятидверного хетчбека розпочнеться на початку літа 2017 року, а вже ближче до осені новинку можна буде придбати в автосалонах. Орієнтовна ціна – 38500 тис. євро.
Зовнішній вигляд авто
Презентована в Женеві серійна модель зовні практично не відрізняється від прототипу з аналогічною назвою, який був показаний на паризькому автошоу ще восени минулого року. Новинка має яскравий і запам'ятовується з чудовими карбоновими елементами, що додають їй підвищені аеродинамічні властивості. Масивний бампер спереду оснащений великими повітроводами.
Дуже ефектно виглядають завужені світлодіодні фари головного світла, бумеранги габаритних вогнів і два фантастичних спойлера на двері багажника. У колісних арках спорткара красуються двадцатидюймовые диски чорного кольору, а під заднім бампером в центрі видно три великих патрубка вихлопної системи з хромованими обводами.
Дизайн інтер'єру хетчбека
Інтер'єр нового авто сильно нагадує салон цивільного хетчбека Honda Civic. В очі відразу впадає велика кількість вставок яскравого червоного кольору. Важіль перемикання передач має стильну кулясту ручку. Крісла спортивного типу мають форму ковшів з інтегрованими підголовниками. Сидіння і двері обтягнуті шкіряним покриттям Алькантара, а на стелі знаходиться чорна шкіра Наппа.
Цифрова приладова панель обладнана семидюймовим екраном, а просунута система мультимедіа має сенсорний дисплей такого ж розміру. Рульове колесо є мультифункціональним пристроєм. Аудіосистема складається з одинадцяти динаміків, грамотно розміщених по салону. Активувати двигун можна кнопкою, а стоянкове гальмо включається при натисканні спеціальної клавіші. Новинка оснащена пакетом новітніх систем безпеки і допомоги водієві.
Технічні характеристики Honda Civic Type R
Під капотом у нового футуристичного спорткара знаходиться модернізований чотирициліндровий бензиновий турбодвигун. Це дволітровий двигун VTEC Turbo потужністю 320 кінських сил з обертовим моментом 400 Нм, здатний розганятися до 100 км/год за 57 сек.
Максимальна швидкість дорівнює 270 км/ч. Силовий агрегат працює разом з шестиступінчастою механічною коробкою передач, оснащеної функцію автоматичної перегазовки. Підвіска стала жорсткішою, але зберегла свою колишню архітектуру.
Міні кросовер Honda WR-V
Прем'єра нового компактного позашляховика Honda WR-V відбулася на автомобільному шоу в Сан-Паулу в листопаді минулого року. Масові продажі новинки повинні початися навесні 2017 року. Назва автомобіля розшифровується як чарівне компактне авто для прогулянок.
Зовнішній вигляд авто
Стилізований під кросовер автомобіль виглядає дуже солідно і спортивно. Але надто вже привабливою його не назвеш. Екстер'єр у нього швидше суворий. Особливо це помітно в передній частині. Паркетник має, немов насупившуюся, оптику головного світла, ефектну решітку радіатора і потужний бампер з масивними, ніби у справжнього позашляховика, захистом. Характерні для кросовера пластикові обважування присутні також на колісних арках і порогах, йдуть по низу дверей і вздовж заднього бампера. Машина виглядає досить привабливо з усіх боків. Її кузов прикрашений різкими ребрами, ламаними переходами і стильними виштамповками. Габаритні вогні виглядають оригінально і навіть агресивно.
Габаритні розміри кросовера
довжина – 3995 см;
ширина – 175 см;
висота – 157 см;
колісна база – 260 см;
кліренс – 17 див.
Дизайн інтер'єру Honda WR-V
Подробиці внутрішнього оформлення салону виробник намагається тримати в секреті. Але майже з стовідсотковою ймовірністю зараз можна сказати, що інтер'єр буде схожий на оздоблення соплатформенной моделі Honda Jazz/Fit. Отже, новинка отримає якісні матеріали обробки, комфортні передні крісла з хорошою бічною підтримкою, сучасну передню панель з зручним інтерфейсом і центральну консоль, трохи повернену в бік водійського місця. У спортивного керма з'являться мультифункціональні можливості. Сучасна приладова панель буде мати великий круглий спідометр, тахометр і екран бортового комп'ютера. Для консолі доступні два варіанти виконання.
У першому випадку це система мультимедіа з п'ятидюймовим сенсорним екраном і блоком управління кліматичною установкою. У другому випадку власник отримає просунутий мультимедійний комплекс «Honda Connect» з семидюймовим екраном, Wi-Fi, Bluetooth, системою навігації, USB-портами, камерою заднього огляду і сенсорним пультом клімат-контролю. Безпека водієві і пасажирам гарантують вісім аварійних подушок, а також велика кількість сучасних електронних функцій і помічників. Базова комплектація, швидше за все, буде містити тільки найнеобхідніші системи. Але за окрему плату можна отримати розширений пакет.
Технічні характеристики
Паркетник отримає популярну в компанії Хонда глобальну платформу «B-segment». На ній японці вже випустили багато моделей своїх автомобілів різного класу. Новий WR-V буде передньопривідним автомобілем з підвіскою незалежного типу, дисковими гальмами і електричним підсилювачем рульового управління. У майбутньому можливий повнопривідний варіант. В якості силового агрегату виробник пропонує на вибір:
12-літровий бензиновий двигун I-VTEC потужністю 90 л. с. і обертовим моментом 100 Нм.
13-літровий бензиновий двигун I-VTEC потужністю 102 л. с. і обертовим моментом 133 Нм.
15-літровий бензиновий двигун I-VTEC потужністю 130 л. с. і обертовим моментом 155 Нм.
15-літровий дизельний двигун I-DTEC потужністю 100 л. с. і обертовим моментом 200 Нм.
16-літровий дизельний двигун I-DTEC потужністю 120 л. с. і обертовим моментом 300 Нм.
Двигуни будуть працювати в парі з п'яти-або шестиступінчастою «механікою» і CVT-варіатором.
Універсал Honda Jade спортивного типу
Восени минулого року на міжнародній автомобільній виставці в Гуанчжоу японська компанія Honda представила оновлену модель універсала Honda Jade. Оновлений автомобіль цікавий тим, що його оснастили просунутим турбодвигуном. Крім того, новинка отримала новий кузов і привабливе дизайнерське оформлення.
Зовнішній вигляд авто
Екстер'єр новинки став ще виразнішим і спортивнее. Від попереднього покоління, оновлена модель відрізняється лише деякими деталями, але вони настільки яскраві, що на них просто не можна не звернути увагу. Головна оптика, габаритні ліхтарі і протитуманні фари стали повністю світлодіодними. Хромована радіаторна решітка набула більш суворий вид. Передній бампер модернізували з метою поліпшення аеродинамічних характеристик авто. Великі восемнадцатидюймовые диски також отримали новий дизайн. Задній бампер обзавівся шикарними трапецієподібними насадками на трубах вихлопної системи. Помінялися бічні дзеркала з вбудованими камерами.
Дизайн інтер'єру універсалу
Інтер'єр нагадує салон літака. Куполоподібна цифрова приладова панель розмістилася зверху передній панелі. Дуже стильно виглядає консоль. Крісла стали більш зручними. В салоні стало помітно просторіше. В обробці використовувалися високоякісні матеріали в широкому асортименті. Положення рульової колонки можна регулювати, а сам кермо став мультифункційним. Є центральний замок, кріплення для дитячих сидінь, протиугонка, клімат-контроль, акустика на чотири динаміки, а також пакет новітніх систем безпеки і допомоги водієві.
Технічні характеристики Honda Jade
Це передньопривідний універсал з підвіскою незалежного типу. Всі колеса обладнані дисковими гальмами. Електричний підсилювач рульового керування.
Виробник пропонує на вибір:
18-літровий атмосферний двигун потужністю 141 л. с. і обертовим моментом 173 Нм в парі з п'ятиступінчастим «автоматом».
15-літровий турбодвигун потужністю 156 л. с. і обертовим моментом 203 Нм в тандемі з CVT-варіатором.
Обидва бензинові движки з чотирма циліндрами. Крім того, в Японії випускається гібрид з 131-сильною силовою установкою.