В той час коли ринок сходить з розуму по кроссоверам, готується до виходу абсолютно новий седан Volkswagen Arteon 2018 , який покликаний замінити морально застарілі і зняті з виробництва Volkswagen Passat CC. Схоже VAG абсолютно не збирається ставити хрест на седанах для сім'ї. Arteon – не те що не виглядає як агонія умираючого класу автомобілів. Це бомба, яка здатна вибухнути і перевернути ринок догори дном. Абсолютно новий Volkswagen Arteon 2018 виглядає чудово. Потрібно віддати належне німецьким дизайнерам – зовні автомобіль виглядає дуже стильно і апетитно. Відмінно пророблений дизайн передньої частини автомобіля. Решітка радіатора має шість горизонтальних смуг, верхня з яких заходить на блок з фарами і візуально ділить його навпіл. Сам блоку фар і те, як він стикується з капотом і гратами радіатора викликає виключно позитивні емоції. Давно з-під «пера» автомобільних дизайнерів не виходило чогось такого простого за задумом, але настільки незвичайного і приємно вражаючого. Новий седан здається довгим і низьким. Насправді це не так. За розмірами він близький до Volkswagen Passat, а низький дах – це відмінний приклад того, як можна грати з сприйняттям людини за допомогою ліній і форм. Частково на перше враження про габарити автомобіля впливають немаленькі двері, скла який будуть без рами.
Також серед відмінних особливостей Arteon 2018 можна назвати м'язисті крила, дуже плавно спадаючу лінію даху, яка практично переходить у спойлер. На кормі кидаються в очі незвичайні сегментовані задні ліхтарі. Дизайн кузова Volkswagen Arteon виконано на відмінно з плюсом. Близькість за розмірами до Passat дає право припускати, що автомобіль буде важити в районі півтора тонн.
Інтер'єр Volkswagen Arteon
Не менш цікавий Volkswagen Arteon 2018 і всередині. Багато дерев'яних вставок, які насправді, звичайно ж, тільки імітують дерево. Незважаючи на свою надзвичайну привабливість, Arteon все ж не належати до класу автомобілів люкс, і така розкіш як справжнє дерево йому не належить за рангом. Сидіння будуть шкіряними з красивою і якісною рядком, але передня панель буде пластиковою. Також сидіння будуть забезпечуватися бічною підтримкою, яка досить пружна, щоб ненав'язливо, але впевнено підтримувати пасажира під час агресивних маневрів.
На центральній консолі ми побачимо дисплей розміром 92 дюйма. Інформаційно-розважальна система навчена реагувати на голос і жести. Знайшлося місце і для двох звичайний механічних ручок управління. Допомога при паркуванні, адаптивний круїз-контроль, підтримка всіх операційних систем мобільних пристроїв і контроль розмітки – це мінімум, який отримають покупці. Технічно Arteon 2018 забезпечений сучасно і повною мірою. Загальну картину збалансованої комплектації доповнює шикарна двосекційна панорамний дах на всю довжину – від лобового до заднього скла. Під час першого тестування моделі Volkswagen Arteon 2018 яка була призначена для європейського ринку, у салоні було чітко чути дратівливий шум коліс. Пізніше, на тестах версій для американського ринку, шум практично зник. Незважаючи на інші шини і більш гладке асфальтове покриття ми сподіваємося, що зниження шуму – це додатково проведена робота над шумоізоляцією, а не вдале вплив сукупності зовнішніх факторів.
Технічні характеристики
Враховуючи вражаюча пристрасть до Volkswagen малообъемным высоконагруженным моторів, зовсім не стало несподіванкою для анонсування Arteon 2018 в якості базового турбірованного двигуна 4-циліндровий, 2-літрового мотора. Цей TSI надасть розпорядження водієві 270 к. с. Враховую скарги власників Volkswagen Passat CC на незадовільну роботу автоматичної коробки передач з двома зчепленнями, відчутні поштовхи при перемиканні передач, коробку замінять. Замість неї буде встановлюватися з 8-ступінчастим автоматом від Aisin. На тест-драйві машин для американського ринку ця коробка ніяких нарікань не отримала.
Для ручного режиму перемикання швидкостей ми нарешті отримаємо гідну альтернативу джойстику селектора коробки передач – підрульові пелюстки. Індикатор поточної передачі буде включений в обладнання інформаційної панелі. Volkswagen Arteon 2018 пропонує нам все ж псевдоручное керування переключенням швидкостей, так як після позначки 6200 об/хв перемикання відбудеться незалежно від вашого бажання. На швидкості 160 км/год автомобіль продемонстрував відмінну курсову стійкість. Рульове управління чітке і своєчасне. Управління адаптивною підвіскою буде здійснюватися за допомогою Dynamic Chassis Control. Доступні режими Comfort, Normal і Sport. Попередній досвід використання підвіски від Tenneco, яка буде використовуватися і на Arteon 2018 залишив виключно позитивне враження.
Дуже шкода, що у Volkswagen Arteon практично немає шансу отримати під свій капот потужний V6 і значок GT на кузов (швидше за все, стараннями Audi , яким не потрібен гідний бюджетний аналог Audi S5). Після того як американський Ford Fusion Sport зламав бар'єр у 300 л. с., який був негласно встановлений для категорії сімейного седана, непогано б і європейським покупцям отримати аналогічний автомобіль і краще від німецького виробника.