В Інтернет з'явилися шпигунські знімки нового Infiniti QX502018 судячи з яким нова модель кросовера не сильно відрізняється від концепту, представленого на автосалоні в Детройті. Інформація про те, що преміум бренд компанії Nissan готує до випуску новий Infiniti QX з'явилася давно, але тільки нещодавно вдалося на тестових випробуваннях зняти майбутнього конкурента BMW X3 в США. Реліз автомобіля передбачається провести в 2018 році, але дещо можна сказати вже сьогодні. Незважаючи на те, що кузов автомобіля поки повністю закритий чорною плівкою, неважко зрозуміти, що вплив концептуального QX50 велике. Представлений на автомобільному салоні в Детройті концепт справив сильне враження і отримав безліч утішний відгуків від автомобільних критиків. Може бути, тому дизайнери і керівництво компанії вирішили взяти концепт за основу практично без змін.
Концепт нового QX50
Для нового покоління Infiniti QX502018 будуть характерні важкі хижі риси екстер'єру. Велика решітка радіатора з прилеглими до них вузькими фарами зі світлодіодним обладнанням будуть виглядати хижо і загрозливо. Не менш переконливо буде виглядати масивний передній бампер з великими повітрозабірниками.
Якщо дивитися з боку, то нескладно помітити, що віконна лінія піднімається вище в задній частині автомобіля, в той час як лінія даху плавно опускається вниз. Невеликий спойлер на даху, горизонтальні задні ліхтарі і дві труби вихлопу надають QX50 спортивний і азартний вид, який і повинен бути у спортивного кросовера Infiniti. У загальних рисах нового QX50 можна знайти багато спільного з QX60. Цілком можна очікувати, що і в частині оформлення інтер'єру Infiniti QX502018 не сильно відійде від концепту. Якщо так, то нас очікує дизайн в стилі мінімалізму і цифрова панель приладів. У будь-якому випадку матеріали будуть прекрасної якості – від іншого кросовера преміум класу очікувати було б неправильно.
Технічні характеристики
Новий Infiniti QX502018 буде побудований на архітектурі rear-drive-based, яка обіцяє зробити автомобіль спортивним і азартних в управлінні. Очікується, що для автомобіля буде використовуватися та ж платформа Daimler, яка застосовується для QX30 і Mercedes GLA класу.
На шпигунських фотографіях можна помітити великий передній звис і відносне невелика відстань між колесом і передньою стійкою. Це змушує припускати, що Infiniti переходить до компонування з поперечним двигуном і переднім приводом. Дане рішення було застосовано для останньої моделі BMW X1 щоб збільшити простір салону. Infiniti вже відпрацьовувало такий варіант у своєму QX Sport Inspiration, який представлявся навесні 2016 року як прообраз нової моделі на автосалоні в Парижі. Разом з концептом QX Sport Inspiration був також представлений новий 2-х літровий, 4-х циліндровий турбований двигун з фірмовою технологією змінного стиснення. Вона називається Dubbed Variable Compression-Turbocharged або скорочено VC-T. Ступінь стиснення варіюється в межах від 8/1 до 14/1 і допомагає двигуну досягати 268 л. с. і 390 Н·м крутного моменту. Звичайно, ці показники не йдуть ні в яке порівняння з 325 л. с. V-подібної " шістки об'ємом 37 літра, якою комплектується поточна модель на американському ринку, так що новий мотор не замінить 6-ти циліндровий двигун, але може пропонуватися як альтернатива.
Новий 2-х літровий турбодвигун, встановлений на Infiniti QX502018 може з часом повністю замінити задній привід і стати основою для повнопривідних версій. На даний момент в Росії Infiniti QX50 приводить у рух двигун V6 об'ємом 25 літра і потужністю 222 к. с.
Перспективи нового Infiniti QX502018 року
Ставлення до Infiniti неоднозначне. Багато хто з вітчизняних автолюбителів досі вважають, що Infiniti – це запізніла спроба Nissan наздогнати успішний Lexus від Toyota. Пов'язано подібне оману з тим, що на російський ринок Lexus вийшов в 2002 році, а Infiniti з'явився тільки в 2006-му. Так, на ринок Росії вони вийшли в різний час і лише у XXI столітті, але історія обох брендів бере початок з 1989 року. Саме в цьому році в США почалися продажі Infiniti M30 і Q45 а Lexus вивів ES і LS. Американський ринок став основною ареною битви двох преміум брендів, експансія в інші країни почалася набагато пізніше. Якщо Infiniti і наздоганяє Lexus, то тільки в Росії. У 2019 році обидва бренди будуть відзначати 30-ти річний ювілей.
Потрібно віддати належне сміливості японцям, які ув'язалися в бій з «Великої німецької трійки», за ринок преміальних автомобілів в Європі. Якщо німці штурмують ринок Північної Америки, то чому б японцям не почати штурм Європи? Давайте порівняємо як йдуть справи у трійки німців (Mercedes-Benz, BMW, Audi) і трійки японців (Infiniti, Lexus, Acura) на головному географічному ринку і проаналізуємо потенціал Infiniti QX502018. На ринку США ситуація з продажами в 2016 році склалася наступним чином:
Mercedes-Benz – 13-е місце;
Lexus – 14-е місце;
BMW – 16-е місце;
Audi – 20-е місце;
Acura – 22-е місце;
Infiniti – 23-е місце.
Як бачите, конкуренти йдуть щільною групою. Lexus буквально у потилицю дихає Mercedes-Benz, а Acura і Infiniti готові потіснити Audi і недалеко відстали від BMW. Не секрет, що Infiniti QX502018 націлений саме на сегмент, який утримує BMW X3 і в обставинах його шанси вийти в лідери, дуже високі. У Європі і Росії справи у Infiniti йдуть не так добре, але ніхто не казав, що буде легко. Infiniti QX502018 – автомобіль гідний, а значить, є у нього і шанси на визнання.